Cykelen

Kan berätta att det är 9,44 km fram och tillbaka till jobbet.
Medelhastighet 17,8 km/tim
Maxhastighet 40,6 km/tim
Triptid 31:43 min

Japp, har köpt en cykeldator! Så jag får lite backtrack på vad jag cyklar. Hjälper till med "jag-är-simla-duktig"känslan.

Alltså den här jädra reklamen för Tv3s nya program True Talent. Skittöntig! Och vem är hon! Trams. RIXfm och också jädra skit. Tänker passa på att ge alla kommersiella radiokanaler en känga. Låter som om allihop imiterar en radiopratare. "Såhär pratar man i radio, alltså tänker jag göra det också. Helst så ytligt som möjligt och glidandes på vokalerna för att jag aldrig riktigt vet vilka plattityder som kommer ut härnäst." Idioter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0