Back on the horse

Det är ganska bökigt att byta domän för sin blogg. Speciellt om man blivit så fåfäng att man vägrar blogga utan att först ha ändrat designen. Som ni kanske ser (om ni följde min förra blogg) har jag gjort lite ny bakgrund. Käckt va? Det är mycket som behnöver ändras och förhoppningsvis skall jag kunna importera alla tidigare inlägg från metrobloggen. Om de släpper dem ifrån sig. Åpna jäklar.
Det är semester och helgen har varit störtskön. I går var F och jag på bröllop. Vi samlades på Drottningtorget och inväntade bröllopsparet som kom cyklande på tandemcykel. Efter det bar det väg genom stan på tre abbonerade spårvagnar - oldschool. Slutligen visade det sig (hade varit mycket hemlighetsmakeri) att vi skulle vara i Trädgårdsföreningen i en lokal som heter Lagerhuset. Tillställningen var spektakulär från början till slut och kvällen mycket, mycket lyckad!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad fin den var nu, mycket snyggare än igår.

2011-07-04 @ 12:51:27
Postat av: Hanna

Hurra! Ny blogg, jag läser!!

2011-07-11 @ 13:45:02
URL: http://hannahumla.blogg.se/
Postat av: Jimmie Jonasson

Hej Kattis. Jag fick ett mejl av Hanna idag. Kan du inte mejla till mig också så att jag får din mejladress. Hoppas att allt är bra med dig...

2011-07-11 @ 15:47:47
URL: http://www.prospekt11.se
Postat av: angie

vad snyggt det blev! jag ska ta tag i min blogg nån dag och också göra en lite mer spejsad bakgrund tror jag. vi måste ses snart! har varit så sjukt mkt på sistone. men ni kanske mest har varit iväg på semestern hur som helst?

2011-07-11 @ 18:56:24
URL: http://pennydoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0