Prozit

Lite ont i pallet. Nysningar. Jag skippade träningen idag. Alltid ett ambivalent beslut. Det är som om jag går och bär på en förkylning som inte riktigt bryter ut.
Helgen var fabulous med middagsbjudning hos en kompis till en kompis i fredags. Tog mig dock hemåt rätt tidigt (halv elva kanske) men somnade ändå nästan ståendes i duschen. På lördagen var jag först på massage. Utnyttjade en upplevelse jag fått i present för nästan ett år sedan. Efter det träffade jag A, I och hennes syster F på lunch på Yammi Yammi (nr 14 är alltid nr 14 - två matförgiftningar till trots). Därefter gick jag på vernissage för smyckestillverkning i Linnéstan. Det skall heller ABSOLUT inte förglömmas att jag gick in på Red Devil i stan - och köpte ett par jeans!

För er som inte känner mig är det så att jag råkar ha strutformade ben - inkompatibla med 99 % av världens jeansutbud. Nu gick jag alltså in på Red Devil för att jag hade en stund över. På några bord fanns ett antal par jeans som såldes med 50-70 % rabatt. Jag tog en storlek som verkade snajsig - och den passade! VA! Vet inte om jag av en slump hittade en unik modell eller om cykling och träning kanske gett lite resultat. Oavsett anledning har jag varit onaturligt nöjd sedan lördagen.

På kvällen på lördagen kom C & L hit på skaldjursfrossa. Det var räkor, flodkräftor, havskräftor och krabba. Även hemgjord aioli, vitlöksbaguette, ägg, panacotta mm. Söndagen hängav F och jag mig åt träning framför allt. Jag tycker om att träna med honom eftersom han alltid tränar mig lite hårdare än om jag tränar själv. 

Kommentarer
Postat av: Jimmie Jonasson

Hej igen Kattis.

Kul att läsa din "KissieBlogg" ibland. Nu när jag här ifrån Oslo har läst den än en gång, för att få reda på vad du gör så undrar jag bestämt vem F är och vart cyklar du för att jobba...

Om du vill komma till Oslo och hälsa på hör av dig...

2011-09-08 @ 21:06:34
Postat av: Jimmie Jonasson

När jag läser min förra kommentar så skäms jag för min meningsbyggnad.. Jag förstår knappt vad jag skrivit. Pinsamt!

2011-09-08 @ 21:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0