Halva semestern in

Jag är som min far; kan inte låta bli att räkna ner dagarna. I stället för att, med glatt leende, tänka att halva semestern är kvar tänker jag på den som gått. Halva glas och hela den biten.
Vi kom tillbaka från Hbg i går. På vägen stannade vi i Varberg och såg en föreställning av 1 2 3 Schtunk:




Mina päron såg dem spela Shakespeare i Helsingborg och fick oss väldigt sugna.
I dag har vi varit lite praktiska och sedan spelat frisbeegolf i Slottskogen. F kastar som en jädra raket! Jäklar vad långt de går! Jag är lite mer modest och sikar på träden. Vi cyklade dit. Jag har köpt en ny cykel som jag är ypperligt nöjd med:


24-växlad hybridcykel. Najs.

b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0