"Hela havet stormar" av Arne Dahl

Nja, precis som förra gången alldeles för internationellt. Hänger inte med i svängarna och vet fortfarande inte - efter två böcker - vilka alla huvudpersonerna är i "Opcopgruppen" som boken kretsar kring. Det får man ändå säga är ett ganska rörigt betyg om jag nu inte anses vara av lägre intelligens än genomsnittet.
Synopsisen ger bilden av en ganska spännande bok men är faktiskt ganska missvisandeinformationsmässigt. Jag trodde jag skulle få läsa om fångar på fängelseöar som blev experimenterade på, skönhetsoperationsmässigt! Fast så enkelt var det inte. Tyvärr. Dock ett helt underbart kapitel om Navarro som provar marijuana för första gången och spenderar resten av kvällen med att jaga sina fötter. Då är Arne Dahl i sitt esse!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

kattiskorvapa.blogg.se/bok

Åsikter och halvdana recensioner av böcker jag läst.

RSS 2.0