Såntdärnt

Vet inte riktigt vad det är som gör att jag inte skriver lika ofta som förr. Beror inte på att livet blivit mindre intressant eller nåt sånt. Jag har tappat flowet. Eller rättare sagt, det kan blomma upp när jag står mitt i stan t ex. Jag kan få en brinnande god idé att blogga om men måste i så fall göra det just där, just då. Med min förbannade telefon kan man inte blogga- Eller jo, tekniskt sett är det nog möjligt men jag hade inte haft tålamodet. Min telefon är dum i huvet.

Sommaren var (ja, jag säger var. Det är nog förhöst nu) väldigt god. I likhet med tidigare somrar var juni fint och bjöd på mycket sol. F och jag var knappt hemma under semestern utan mest runt i landet. Det här kanske jag redan har skrivit? Ja då förstår ni hur svårt det är att hålla reda på. Har varit väldigt duktig på att komma igång och röra mig igen efter sommaruppehåll. Cyklar var jag än ska och tar mig faktiskt till gymmet också. Har viktväktat sedan början på året och banne mig om inte kosthållning och träning gett lite resultat.

Nästa vecka skall jag byta arbetsplats igen. Har, sedan ett halvår, varit på en onkologisk vårdavdelning som behandlar huvud/halstumörer och lungcancer. Det har varit tufft och lärorikt. Och kul! Kommer sakna det när jag återgår till min gamla avdelning. I morgon och på torsdag har vi utvecklingsdagar. SOVMORGON! Börjar inte förrän halv nio. Vanligtvis går jag upp tio över fem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0