<3 <3 <3 <3 <3 <3

Åh vad jag blir trött på Facebookstatusar som envisas med att tala om hur underbart allting är. Och om det inte är underbart kommer ändå en skön liten tvist på slutet åtföljt av ett hjärta. Alltid ett hjärta. Eller flera hjärtan. Man borde portionera ut hjärtan på Facebook så alla bara har rätt till ett visst antal. För om andra använder sina varje dag kan inte jag göra det någon gång eftersom jag irriterar mig på att alla andra gör det varje dag.
Livet kan omöjligen vara underbart och fantastiskt varje dag för alla och envar, dess vedermödor drabbar oss alla.

Kommentarer
Postat av: jimmie zuckerberg

Bojkotta Facebook. En fråga. Blir vi dummare av Facebook?

http://www.dn.se/kultur-noje/heta-lankar-fran-facebook

Älska samtalet.

2011-12-02 @ 00:00:18
Postat av: emelie

ja bojkotta det! samt alla romantiska bloggar om hur sagolikt livet alltid är, man kan ju gå på det.

2011-12-02 @ 09:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0