Kissie

Jag blir så provocerad av vissa människor. Så ARG! Just nu gäller det bloggerskan Kissie. Hon är ett vrak, en levande Barbie! Hon är så fullkomligt oproportionell och syntetisk. Och ung. Det är tragiskt ur flera aspekter. Dels för henne själv, att hon manipulerar sin kropp, men också naturligtvis mycket för dem hon påverkar negativt. Tittar man på kommentarerna hon får är hälften utskällningar och okvädesord och hälften fjäsk och komplimanger. Det som kanske gör mig mest arg av allt är att hon har medias fulla uppmärksamhet och är sponsrad upp till bröst..förlåt, öronen. Så vad skriver hon om? Vad använder hon all denna potentiella makt till? I N G E N T I N G! Inte-ett-jota! "Jag har köpt ny bikini, hihi smajli", "Haha jag tog typ Sprite zero för att skippa kalorierna och kunna äta mer godis haha, smajli". Dessutom kan hon inte stava för fem röda öre. Jag blir tokig! Sveriges kanske mest kända blogg handlar om: inte-ett-skit och är felstavad.


,jn

Bild lånad från Aftonbladet.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag tycker mest synd om henne, tänk när hon växer upp...

2011-07-14 @ 09:59:17
Postat av: Lotta

Spot on, syster. Kissie (namnet valt för att bli tagen på fullaste allvar...) är en sjuk flicka på flera sätt. Och så vill kidsen bli. Som plast.

2011-07-29 @ 12:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0