Tattoodelidoo

Hösten 2010 anförskaffades nedanstående tatuering hos en mycket skicklig artist i Skåne.



Stjärnan hade jag haft sedan 2004 och under de senaste åren funderat på vad jag ville utöka med. Jag tänkte och tänkte på motiv men när jag hittade tatuerarens blogg visste jag att jag borde letat efter vilken stil jag ville ha - och inte motiv. Det löste sig därefter ganska självklart.
Jag var nöjd med tatueringen och dess storlek. Under sommaren började dock tankar dyka upp om att det var väldigt lite tatuering och väldigt mycket arm. Det är väl ofta så det går till antar jag. Nu under våren har jag förärats med att Stina gör en helsleave.

Sittning 1:


Sittning 2:


Sittning nr 3 är i mitten av Maj. Det har gått nio dagar sedan förra sittningen och nu är tatueringen nästan färdigfjällad. Läkande tatueringar är lite av ett aber. Det fjällar - men man får inte dra bort fjällen, det kliar - men man får naturligtvis inte klia, dessutom skall de hållas insmorda 24-7 vilket innebär att alla tröjärmar och lakanen blir fettiga.

Som en trevlig avrundning bjuder jag på den här karamellen: http://www.svenskbladet.se/utrikes/index.php?alias=ville_tatuera_in_my_little_pony_fick_porrtatuering.html#.T5Q95NKx73Y.facebook


Kommentarer
Postat av: Hanna

Snyggt! gillar helarm bättre!! Kram sötkatten!!

2012-05-01 @ 18:34:58
URL: http://hannahumla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0